szolgáltatásaink

Ezt szeretjük csinálni

 

Nem véletlenül írjuk, hogy szeretjük csinálni. Nem állítjuk, hogy a világon mi vagyunk a legjobbak, azt azonban igen, hogy a világon minket tesz a legbüszkébbé, ha Ön ajánl bennünket partnereinek – amennyiben megheteti.

Speciális igények

Mi bevállaljuk!

Szoftverfejlesztőtől a hadiipari beszállítóig, varrodától a rendvédelmis partnerig igen nagy spektrumban dolgoztunk együtt vállalkozásokkal. Fentiekből is látszik, hogy lehet ügyfeleink között olyan, ahol a titoktartás kiemelt szempont…

ESG audit

GDPR tanácsadás

Munka- és tűzvédelmi oktatás

AQAP minősítés

Közbeszerzési tanácsadás

VOIP, TELCO, CRM

ESG audit

A vállalat működése során három ESG kategória követelménynek kell megfelelni:

1. Környezeti dimenzió (E): azt méri fel, hogy a vállalat milyen közvetlen és közvetett terhelést jelentenek a természeti környezetükre, például hogyan kontrollálják az energiafelhasználásukat, hogyan próbálják csökkenteni az üvegházhatású gázok kibocsátását vagy elkerülni a természeti erőforrások kimerítését és védeni a biológiai sokszínűséget.

2. Társadalmi dimenzió (S): a vállalati tevékenységét két fő szempontrendszer szerinti értékeli,

a, hogyan fejleszti a környezetében levő humántőkét,

b, milyen mértékben respektálja az emberi jogokat.

3. Vállalatirányítási szempontok (G): a vállalatirányítás hatékonyságát értékeli, azaz mennyire képes a vállalat hosszú távon értéket teremteni a tevékenysége által érintettek számára.

Munka- és tűzvédelmi oktatás

Szakképzett kollégánk vállalja az alábbi dokumentumok elékészítését:

  • munkavédelmi kockázatértékelés,
  • tűzvédelmi szabályzat,
  • éves, ismétlődő munka- és tűzvédelmi oktatás.

Ezek megléte törvényi és hatósági megfelelés is.

Közbeszerzési tanácsadás

Ezen szolgáltatásunk nem a pályázat figyelésre vonatkozik, hanem főleg a meglévő, széles skálájú ügyfélkör “társítása”, tehát ha valaki megfelelő és minősített beszállítót keresne bármilyen beszerzés kapcsán, akkor segítünk a partner felkutatásában.

Igény esetén partneri kapcsolatban vagyunk FAKSZ-al (független, akkreditált közbeszerzési tanácsadó), aki segít eligazodni az Elektronikus Közbeszerzési Rendszer (EKR)-en belüli közbeszerzési pályázatok elkészítésében, akár teljes önállósággal is.

Továbbá vállaljuk hon- és rendvédelmi pályázatokhoz kapcsolódó kötelező dokumentumok elkészítését: pl. minőségterv, kockázatkezelési terv.

AQAP minősítés

Rengeteg cég számára kiemelkedő üzleti lehetőséget biztosíthat, ha a védelmi szféra megrendelést ad. Tekintettel a jelentős hadiipari fejlesztésekre és a “Zrínyi 2026 honvédelmi és haderőfejlesztési programra”, ez jelentős beszállítói kört érinthet.A megszerzett képesség kiemelkedő referencia értékkel bírhat a rendvédelmi szférán túl a polgári életben is.

Hasonlóan a NATO többi országában működő katonai szervezetekhez, a hadieszközök beszerzésekor a legszélesebben értelmezett minőségügyi és megbízhatósági szempontokat érvényesíti a Magyar Honvédség.

A Honvédelmi Minisztérium és a Magyar Honvédség különféle szervezeteihez való bekerülési kritérium lehet az AQAP 2110 normatív dokumentum szerinti tanúsítvány megszerzése. Ezen követelmény rendszer az ISO 9001:2015 szabvány katonai többlet követelményekkel történő kiegészítése. A követelmények az alábbiakat tartalmazhatják például:

  • katonai szerződésekhez minőségterv és kockázatkezelés készítése (AQAP 2105 normatív dokumentum alapján),
  • megbízhatósági követelmények beépítése,
  • hibamegelőzés és helyesbítő tevékenységek,
  • dokumentációs követelmények.

A katonai minőségirányítás a haditechnikai termék egész élettartama alatt alkalmazandó, ezért a tanácsadási munkánk során különös hangsúlyt fektetünk az előállítási folyamat teljes egészére, figyelembe véve a folyamatos javításra és tökéletesítésre vonatkozó előírásokat, illetve a kockázatértékelést a tervezési szakaszban. Szükséges megemlíteni az AQAP 2110 szabvány bevezetésénél a szerződéses követelményeket, hiszen a pénzügyi és gazdasági alkalmasság, valamint a jogi megfeleltethetőség szerves része az irányítási rendszernek, csak ezek együttes megfelelése esetén lehet biztosítani az AQAP 2110-nek való teljes körű megfelelést.

A meglévő ISO 9001:2015 szerinti rendszerhez is integrálható az AQAP 2110 normatív dokumentum követelmény rendszere.

A tanúsítási felkészítésen túl Társaságunk vállalja a hon- és rendvédelmi pályázatok elkészítését is, tekintettel a közel 20 éves állami szférában szerzett tapasztalatokra.

VOIP, TELCO, CRM

Külső partnerünk bevonásával megvalósuló szolgáltatási ág.

Az ISO minősítésekhez, pályázatokhoz olykor elengedhetetlen fejlesztések – saját eszközberuházás vagy “házi” informatikus alkalmazása nélkül megvalósuló ügyfélélmény- és vállalatirányítás támogató, new technology rendszerek:

 

  •  VOIP, CRM rendszerek pályázati forrásból történő kialakítása – pályázatírástól a kulcsrakész átadásig és betanításig
  • jelenlegi telefonközpont rendszerek átvilágítása, költségek optimalizálása a szolgáltatások bővítése vagy ratifikálása mellett
  • Call Center rendszerek, fejlett hívásanalitikai, hívásrögzítési, hibajegykezelési és operátor mérési statisztikákkal
  • hírlevélküldő rendszerek, beállítása, kezelése
  • online ügyfélkommunikáció automatizálása
  • mobil távközlési szolgáltatások (hívás, roaming, korlátlan mobilinternet) közvetítése és értékesítése. Akár 1-2 előfizetéssel nagyvállalati kondíciókat biztosítunk sokéves működési múltú NMHH jogosítvánnyal rendelkező flotta-partnereink előfizetői táborában

GDPR tanácsadás

Teljeskörű adatvédelmi szolgáltatást nyújtunk kis- és középvállalatok részére. Nem az a cél, hogy a cégnek legyen egy dokumentációja arról hogy mit és hogyan kellene, hanem az, hogy úgy is működjön, hogy az megfeleljen a GDPR rendelet szabályozásának. Mindent megteszünk annak érdekében, hogy ne bonyolítsuk túl cége folyamatait a GDPR miatt,. Egyénre szabott megoldásokkal, országosan és rövid határidőkkel dolgozunk valamint ingyenes árajánlatot készítünk.

Adatvédelmi tisztviselő: Amennyiben cége adatkezelése folyamatos kontrollt igényel, de nem szeretne emiatt egy állandó alkalmazottat, úgy lehetőség van megbízásos szerződéssel külső cég segítségét igénybe venni ilyen célra. Adatvédelmi biztosként állandó kapcsolatban állunk cégével, GDPR-ral kapcsolatos kérdések esetén van kihez fordulni, figyeljük a jogszabályi változtatásokat, kapcsolatban vagyunk a GDPR-rak kapcsolatos szervekkel, kezeljük az esetleges adatvédelmi incidenseket, stb

Lépjen velünk kapcsolatba!

ISO-POL Consulting Kft.

Adószám: 27291872-2-19
Cégjegyzékszám: 19-09-520938

1141 Budapest,
Vezér u. 93.

8200 Veszprém,
Egyetem utca 14. 7. em. 5.